Monday, June 20, 2011

:: TraKtor TransForMer ::

:: korang minat tengok tengok cite transformers?aku salah sorang kipas susah mati cite transformers.sal pe aku suke tengok cite tu?sal aksi2 best n mantap especially bile sesuatu kenderaan itu berubah menjadi robot.stylo!! berbalik pada tujuan sebenar entri ni, aku nak share satu jenis robot transformer yang betul2 ada kat dunia ni.dengar2 robot ni d pelawa berlakon dalam filem transformers 4.hahaha.terbaek r.jom santai tengok aksi traktor transformer kat bawah ni.enjoyz!! ::

p/s: tak sabar nak tengok filem transformer 3!!

Gravity - You're mad?

5 kumenz:

yatie Awang said...

memang klass la orang yg bawak tu...

arzme said...

bukan klass ag.tapi "super" klass.hehe

suha said...

cute hehe (^_^)

Si Ratu Pari said...

salam. very nice yr blog. i like it...bleh tiru?? hahaha...

arzme said...

@suha= memang cute..er.ape yang cute ea.hahaha

@si ratu pari= wasalam.bole je nak tiru.sy pon tiru dari orang gak (^^,)

Post a Comment