Wednesday, June 22, 2011

:: TOP 5 SteseN MinYak TerUnik Di DuniA ::

:: Salam..amacam korang arini?sehat ea?good!!so untuk entri yang ni aku nak bagi information je la kat korang.information ape lak ea?kali ni aku nak share tentang stesen minyak.ape je yang kita nak bincangkan tentang stesen minyak ni ea?ha.pernah tak korang tengok design stesen minyak yang menarik?aku ase kalau dalam malaysia ni design sume stesen minyak hampir sama je pon kan.tapi kat lua negara, design nye aneh2.aneh2 pon tapi lawa.tak caye?jom tengok camne ea rupe stesen minyak kat lua negara tu.meh tengok sama2 5 stesen minyak terunik d dunia..enjoyz!! ::

1. Tea Pot Gas Station; city of Yakima Valley, Washington.


2. Welcome To the City Gas Station; North Palm Canyon Drive.


3.  Recycled Materials Gas Station; Los Angeles.


4. Lax Airpot roof Gas Stations; Crescent Drive Beverly Hills, California.


5. Futuristic Gas Station; Copenhagen.


p/s: Di antara lima2 stesen minyak kat atas tu, aku paling suke design no 1.terbaik r!! korang lak suke design yang mane??

8 kumenz:

Alif Haris said...

haha same2 .. #1 terbaik :D

Aku Seorang Blogger said...

cool gler.. klau kt malaysia ade camni mmg best arr

arzme said...

@alif haris= stesen no 1 da macam teko teh.mesti dapat percuma minum teh kat situ.hahaha

@aku seorang blogger= tau takpe.takde lagi kot yang berani amek risiko belanje besar wat design lawa cam kat atas tu.

Nazyrah said...

samaaa ahhh aku pun suka no 1 peerghhhh
cool doe

arzme said...

hahaha.memang cool pon.

Mr J said...

design yang guna recycle material tu...recycle material dia nampak baru dan bersih, macam mana dia buat ekk...salute...

afqh said...

no 4. kot hmm stesen kat sg lembing tepi jalan takleh masuk carta ke ha5

Abdbuk said...

nombor 3 paling cool bentuk die

Post a Comment