Saturday, June 11, 2011

:: Besh ke TenGok Cite Zombie?? ::

:: kOrang minat tengOk cite seram?cite genre hOrrOr ke?camne lak dengan cite zOmbie?ha.aku adalah salah sOrang peminat cite genre hOrrOr especially cite zOmbie.Ops!tau tak mende pe zOmbie tu?dari yang aku tau,zOmbie ni mayat idup yang makan darah/daging.kalau kOrang penah tengOk cite zOmbie, mesti kOrang tau mende pe la zOmbie tu.sal pe aku suke cite zOmbie ni?adekah aku suke kat cite2 yg banyak tunjukkan darah?tak gak.aku suke tengok cite zOmbie cOz part zOmbie kejar Org hidup tu wat aku teruja.hahaha.salunye aku puas ati bile zOmbie tu dapat makan Org yang d kejarnye.da banyak cite zOmbie yang aku tengOk.macam2 style zOmbie tu.ade yang skali kene geget dek zOmbie len,terus jadi zOmbie.de gak yang just terkene darah dari zOmbie terus je jadi zOmbie.n care zOmbie bergerak pOn len2 mengikut citer.ade zOmbie bergerak terlalu slOw.asenye seorang nenek tua pOn bOle lari dari zOmbie tu.ade gak zOmbie yang bergerak terlalu pantas.kalah pelari pecut dunia.memang cOnfrm tak dapat nak lari r dari zombie yang jenis tu.care nak bunuh zOmbie?rate2 cite zOmbie,seseOrang perlu tembak tepat ke kepala zOmbie tu untuk bunuh ye.besh OO.hOhO.Overallnye bagi aku cite zOmbie tak banyak bagi input.cOz ending tak penah ade cite yang besh.kebanyakan cite zOmbie tiada herO.maksudnye sume mampOs.hahaha.beriya2 tengOk dari awal sampai abes cite,tapi sekOr herO pOn takde yang selamat.ceh.dari yang aku tengOk, ade r cite zOmbie yang aku bOleh kategOrikn besh untuk d tengOk berbnding yang len macam 28 weeks later, la hOrde, devils playgrOund,etc.sO try r tengok cite zOmbie.kOt2 kOrang ble terhibur bile tengOk cite genre seram macam zOmbie ni.selamat menOntOn!! ::


p/s: jom layan sketsa kartun zombie jap.

0 kumenz:

Post a Comment