Wednesday, June 22, 2011

:: KaU SiHiR akU?? ::

:: Salam ari khamis.korang OK arini?aku harap korang sentiase ok2 saje.kalau yang tak sihat tu jangan dilengah2 kan untuk makan ubat keh.kang melarat sape gak yang susah.korang gak..so straight pada entri kali ni.aku nak discuss sket sal ilmu.ha.tapi bukan sembarangan ilmu.aku nak discuss sal ilmu itam.korang tau ilmu itam tu ape?ilmu itam tu ilmu yang kaler itam lah.ops!!salah2.ilmu itam tu ilmu sihir lah.ilmu sihir lak besenye ilmu yang tak baek.ade ke sihir yang baek?sal pe aku tetibe2 nak cakap sal mende ni ek.begini cite nye.malam tadi mak aku ade cite sal akak kawannye yang meninggal d sebabkan perbuatan sihir dari seseorang.ish!aku ase sdey bile dengar citenye.meh aku story sket.akak kawan mak aku namanye A.A jual nasi lemak d tepi jalan tiap2 pagi.alhamdulillah.rezekinya bertambah baik dari hari ke hari.jualanya sentiasa abes.pada masa yang sama, ada gak beberapa peniaga berdekatan yang turut sama menjual nasi lemak.tapi lebih ramai orang nak datang singgah ke kedai A.mungkin d sebabkan nasi lemaknye sedap kan.bese r.kalau aku pon, mesti la aku g beli kat tempat yang sedap.

Then, satu ari tu A mengadu saket perut yang amat sangat.A try la makan ubat macam2.tapi tak mendatangkan hasil.saket nye makin teruk dari hari ke hari.tambah buruk lagi perut nye semakin memboyot macam orang mengandung.bila g ospital, doktor kata takde ape2 pon.perut A ok je.A pon terpaksa la balik camtu je.semakin hari A makin teruk.perutnye semakin besar.tambah menyakitkan lagi bile A terase panas selalu.saket perutnye lak macam d hiris2.hurm.aku yang dengar cite tu pon dapat ase kesakitannya.A ada gak g berubat secara tradisional.rata2 tukang ubat cakap A dah di sihir.lebih teruk lagi tiada penawar untuk sihir yang A kena.kesiannya!!setelah agak lama menanggung kesakitan, A meninggal dunia.puncanya?dengar cite isi2 dalam perut teruk rosak.malah beberapa alat tajam macam paku d temui d dalam perut A.kejam sungguh si pembuat sihir tu.kadang2 tak logik coz sal cemburu sket sanggup membunuh.sebenarnya banyak lagi kes serupa seperti mana kes yang menimpa A.kalau tak caye, g bace kat mastika.banyak sangat dah d ulas pasal cerita camni.bagi aku si pelaku sihir tu hanya menang d dunia.d akhirat nanti tau la akibatnye.bahaya betul skunk ni.kadang2 bila kita berjaya sket, ade je yang cemburu.cemburu lak lebey2 sampai nak santau or anta sihir.jadi korang kat lua tu.hati2 lah.kalau boleh jangan saket kan hati orang.coz kita tak tau n tak dapat bace ape yang akan d buat oleh orang yang kita sakiti..al-fatihah untuk A..::

p/s: kalau nak tengok sal sihir ni, bole try tengok cite horror thai long khong.sies best bagi penggemar cite horror la.hahaha.


p/s: jom lah layan kartun sal bomoh nak?bukan pe.takut korang jadi fobia lak dengan cite aku kat atas tu.hehe

0 kumenz:

Post a Comment