Wednesday, June 15, 2011

:: Jom NaeK KendEraaN Nih!! ::

:: Pernah tak kOrang terpikir untuk mempunyai kenderaan yang lengkap dengan jamban?ya.memang da ade kenderaan yang d lengkapi dengan jamban macam kapal terbang,keretapi n kenderaan2 besar n mewah.tapi kalau macam mOtOr tu kOrang penah jumpe yang ade skali jamban?hahaha.kadang2 unik gak cOz senang kan nak buang "hajat".tak la susah2 cari "pOrt" baek untuk buang "hajat" tu.aku de jumpe gambar yang aku ase kelakar.jOm layan tengOk "kenderaan jamban" ni.enjOyz!! ::

                                             :: design 1 ::


                                             :: design 2 ::

2 kumenz:

syaimz said...

senang je nak buat hajat besar merata2.haha

arzme said...

tau xpe.x yah nk kne byr duit msuk tnds.haha

Post a Comment