Monday, July 4, 2011

:: KenDuri ::

:: Salam U olz!! fuh..penatnye.baru lepas siap mengemas2 rumah.semalam rumah ade wat kenduri sket.banyak gak la mende kene wat semalam.potong ayam,ikan,udang,daging..fuh!ponat den.salu dok tolong basuh pinggan je kalau rumah orang len wat majlis or kenduri.ni rumah sendiri buat majlis, kono la tolong berat2 sket.hahaha.tapi ponat2 pon, aku dapat makan drumstick ayam puas2!!aku lak yang jaga part menggoreng ayam.sambil masak, sambil tangan nye curik satu n telan.nyummy!!bak kata orang "menyelam sambil minum air"..tapi jangan sampai lemas lah.so pasni aku just dok umah je.tunggu sampai tibenye 18/7 nanti.ops!!ade ape 18/7 tu?ha.aku stat keje kot hari tu.thanks company JVC coz bagi aku banyak masa untuk berehat sebelum mule kerja..nak kua carik keje ag pon da malas..nak tido la.ngantoks ni.sok je la kua cari keje lagi.tu pon kalau ajen.tata..zZzZz (+,+) ::

p/s: gambar kat bawah ni takde kene mengene dengan cite kat atas keh.saje letak.aku suke la gambar kartun tu.

0 kumenz:

Post a Comment