Saturday, May 28, 2011

:: KuCinG pOn Tau MeraJuk?? ::

:: Malam tadi aku nampak mak aku bawak 1 kOtak.sekali tengOk dalamnye ade 2 ekOr anak kucing.masih kecik ag.hm?tak puas ke bela si Putih.da nak tambah bilangan kucing ag nampknye.mak cakap mak kesian dengan si Putih.takde member nak maen.maen pOn sOrang2 je.betui gak cakap mak.tapi bile si Putih nampak je 2 ekor anak kucing tu, muke ye terus berubah.ye mendengus2 marah.wah.binatang pOn ade perasaan jeles kah?Putih takmO d pegang.bile nak pegang ye je, ye akan mendengus nak geget tangan.hahaha.kelakar tengOk perangai Putih.tapi Putih dengan aku Ok sket.ye tak marah sangat berbanding dekat mak n adik2 aku.maybe cOz aku tak sentuh ag 2 anak kucing tu kOt.malam tu mase tengah tidO, aku tersedar.Putih slOw2 datang tidO sebelah aku.wah.majuk dengan mak n adik2 aku,tau datang lak nak tidO dengan aku.hahaha.layan je la kelakuan majuk ye.aku pOn kuat majuk gk.kite se geng r Putih.kikiki ::




:: 2 ekor anak kucing baru ::





:: si Putih yang merajuk ::

0 kumenz:

Post a Comment