Thursday, May 19, 2011

::BuBye UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA!! >_<,, ::

:: Sedar tak sedar aku da abes 4 tahun belaja kat UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA,skudai.akhirnye sampai gak msenye d mane aku kene tinggalkan UTM.maksudnye aku da tamat blaja la.erti kate len nye aku da grad..wah.tibe2 aku terase hepi n excited sangat2.yipee!! tapi sebenarnye perasaan aku bercampur2.ade ase sedey.ade rindu.ade hepi.sume ade r bile aku mule melangkahkan kaki tinggalkan UTM.part sedey nye?Of cOz aku da susah nak lepak2 dengan member2 kt UTM pasni.da tak bole nak menikmati pemandangan indah kat UTM ag.hurm..sedey nye.tapi takpela.yang penting aku lepas.n insyaAllah aku akan dapat segulung ijazah.pasni bOle la aku mule bina kerjaya aku sendiri sebagai seOrang jurutera slOw2.pe2 pOn aku hepi sangat belaja kt UTM.even style sistem n pemarkahannye yang agak ketat, aku tetap hepi cOz sume tu yang wt aku jadi lebih berkualiti.hOhO.sO pada mane2 student yang tengah pilih nak masuk U mane skunk ni, amek la UTM keh.banyak effOrt yang korang akan dapat.agpOn dengar2 nya banyak cOmpany kat lua tu percaya dengan kebOlehan student2 dari UTM.gud luck everyOne!! ::

2 kumenz:

mizz_aainaa said...

waah2.. congrats eh dh hbs.. huhu

arzme said...

yup..insyaAllah da abis..terima kasih ye.

Post a Comment