Tuesday, November 1, 2011

:: Motor Gune Najis Untuk BergeRak?? ::

:: Salam..hello korang!! korang sehat? hehe..amacam? skunk musim hujan la..tuan blog ni pun da mula selsema..maklum lah tiap-tiap hari merempuh hujan lebat mase balik dari keje..tapi jangan salahkan hujan coz hujan itu rahmat kan..ha.untuk entri ni..aku nak share sumthing la..coz aku terbaca kat facebook..pergh..aku tergelak sedikit..tapi aku ase gak kagum..apa yang wat aku ase camtu?..ha..pernah tak korang bayangkan motor korang yang sebelum ni guna minyak petrol untuk bergerak..menggunakan najis lak untuk bergerak..? ha..stylo!! but disgusting!! motor tu dikatekan bergerak dengan mengunakan tenaga dari najis..pergh..kalau takde najis,tak bergerak lah motor tu kot..hehehe..aku takmo ulas panjang..korang tengok je lah gambar kat bawah ni..enjoyz!!





p/s : orang jepun memang kreatif!! sampaikan najis pun boleh jadi sumber inspirasi..terbaik lah!! =)

0 kumenz:

Post a Comment