Sunday, August 7, 2011

:: cuti di bulan ramadhan?? ::

:: Salam.. kOrang pekabar?pOse ok tak?harap semua Ok2 je.alhamdulillah aku masih dapat berpuasa penuh sampai hari ni.harap2 sebulan aku pose, takde mende yang tak besh berlaku kat aku.hari ni hari minggu.aku cuti.tak keje.dok rehat la kat rumah.aktiviti aku?aku cube nak tido lama sket.tapi nape ntah aku terbangun awal gak.maybe da biasa bangun awal untuk g keje.then ari cuti pOn aku automatik bangun awal gak.aku pOn g la mengemas rumah.kemas punye kemas ade r dekat 3 jam berlalu.then, aku still ase busan.then layan lah on9.petang lak pas zohor, aku kua jalan2 g jusco bukit tinggi.g sorang2 je.skunk da takde sape sudi teman pOn.so pusing2 lah kat dalam juscO.pegang barang tu n barang ni.tapi tak beli pOn.bukan pe.aku tak nak spOil mOOd shOpping raye aku ujung bulan nanti.pastu aku g la pegang2 henpon nokia N8.pergh.aku minat la henpOn tu.smart sangat design nye.bahaye nih.silap2 ujung bulan pas gaji kua, aku terbeli lak henpOn tu.pas tanye banyak2 kat taukeh, aku pOn blah.tensen jek taukeh cina tu.ingat aku tanya lebih2 mau beli kOt.hehehe.pas da bOring sangat, aku pOn start kete n balik umah.kebetulan kete toyota vios parking belah kete kancil aku.Hurm.jeles je kat kete tu.aku memang nak beli kete tu.cume tak dapat r nak beli skunk.keje pOn baru sebulan.adui.sabar2.ape2 pOn, aku harap puasa n raya tahun ni dapat jadi yang terbaik pernah aku alami dalam hidup aku.adiOs n selamat berpuasa!! (^,^) ::

p/s: tak sabar nak ade henpOn nOkia N8 n tOyOta viOs!!



0 kumenz:

Post a Comment